Hotline: +32 (0) 2 752 17 53 || Gratis levering in België

Bestelprocedure, levering en retours

Bestelprocedure

  1. Zoek je favoriete fiets in ons aanbod en plaats hem in je boodschappen mandje. Heb je hulp nodig? We helpen je graag met persoonlijk advies.

  2. Kies een dealer in je buurt via de "Dealer" pagina en vermeld deze in het "opmerkingen" vak tijdens de check-out. Om hen te steunen in deze moeilijke tijden, zorgen we ervoor dat hij/zij een mooie financiële bijdrage ontvangt. Van zodra ze de deuren weer mogen openen, kan je daar terecht voor service en onderhoud.

  3. Maak een klant account aan en doorloop het afreken proces. De betalingen verlopen in alle veiligheid, via een SSL (Secure Socket Layer) protocol van de laatste generatie. Alle informatie die je verstrekt, wordt volledig geëncrypteerd, zodat derde partijen ze niet kunnen lezen. Betalen kan met de gebruikelijke credit cards (Visa, Mastercard, Amex), Bancontact of Paypal.

  4. Je ontvangt een orderbevestiging via mail

Levering

  1. Na het ontvangen van je bestelling maken onze medewerkers je fiets helemaal rijklaar, in ons eigen atelier.

  2. Je fiets wordt zorgvuldig klaargemaakt voor verzending en we leveren hem op het opgegeven adres, met ons eigen transport. 

  3. Bij het leveren zal één van onze medewerkers je de nodige uitleg geven. Natuurlijk wordt er rekening gehouden met de recente richtlijnen omtrent "social distance" en hygiëne.

Bedenktijd en retournering

Toch niet helemaal tevreden over je aankoop? Dat vinden we jammer maar we willen dit graag oplossen. Volgens de Europese richtlijnen heb je 14 dagen bedenktijd (na ontvangst) en kan je eventueel de aangekochte producten naar ons retourneren. Het aankoopbedrag wordt dan integraal teruggestort, op voorwaarde natuurlijk dat je de fiets niet gebruikt hebt en er geen gebruikschade of slijtage is.  

Heb je vragen over onze retourprocedure? Neem contact met ons op en we zoeken samen naar de beste oplossing.